Bila Rindu

Jumaat, 28 Januari 2011

Ayamazz Roti Impit

Tarikh  : 28 Januari 2011
Hari      : Jumaat
Waktu  : 11.30 pagi
Tempat : Kolej Keenam Universiti Putra Malaysia (UPM)

Peristiwa:
Pada hari ini, aku telah menghadiri satu seminar di UPM. Seminar tersebut anjuran Persatuan Mahasiswa Anak Johor (PERMAJ) UPM. Aku dan rakan-rakan yang lain telah tiba di Kolej Keenam pada pukul 10.00 pagi. Namun pihak pengurusan tidak menyediakan sarapan pagi dan hanya menyediakan makanan tengah hari. Aku dan rakan-rakan yang lain sudah terasa lapar kerana tidak sempat bersarapan pagi tadi. Aku bertanyakan kepada urusetia mengenai kedai yang paling dekat menjual makanan di kolej tersebut. Urusetia tersebut menunjukkan kepada kami sebuah kedai yang paling berhampiran. Setiba sahaja aku di kedai tersebut, aku terlihat sebuah papan tanda yang tertulis Ayamazz Roti Impit”.  Hatiku mula berkata, makanan baharukah?. Aku mengajak rakan-rakan yang lain untuk mencuba makanan yang baharu ini. Nampak enak sahaja apabila melihat orang lain membelinya. Aku juga tidak ketinggalan untuk mencuba.

Catatan:

Ayamazz Roti Impit adalah makanan baharu yang dikeluarkan oleh Kentucky Fried Chiken (KFC) Holding. Ayamazz Roti Impit merupakan  sejenis makanan yang diperbuat daripada roti dan diletakkan sosej ditengah-tengah roti dengan pelbagai jenis perasa seperti lada sulah dan keju. Cubalah. Sekali rasa pasti hendak lagi. J




Menarik.
Sedap.










Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HAK Milik Rogayah Ahmad