Bila Rindu

Jumaat, 21 Januari 2011

Ngangkung

Tarikh              : 21 Januari 2011
Hari                 : Jumaat
Waktu              : 11.00 malam
Tempat            : 1-9-6 Kolej Harun Aminurrashid

Peristiwa:
Jam hampir menunjukkan ke angka 11.00 malam. Aku mula terasa bosan. Aku mengambil langkah mudah untuk menghilangkan kebosananku dengan menonton cerita. Aku memilih cerita ''ngangkung" untuk ditonton. "Ngangkung?" cerita ini berkaitan dengan apa ya? desis hatiku. Setelah aku selesai menonton cerita ''ngangkung" ini, barulah aku dapat memahami dan mengerti mengenai mesej yang ingin disampaikan oleh penerbit mengenai cerita  "ngangkung" ini.

Catatan:
"Ngangkung" ialah istilah yang digunakan untuk merujuk kepada perbuatan meminta nombor yang dilakukan oleh kaki judi dengan menyeru dan memuja syaitan.


Ngangkung.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HAK Milik Rogayah Ahmad