Bila Rindu

Ahad, 27 Februari 2011

Aras BW

Tarikh  : 22 Februari 2011
Hari      : Selasa
Waktu  : 3.30 petang
Tempat : Bangunan E-Learning, UPSI

Peristiwa:
Aku dan Saliza baru pulang dari perpustakaan. Kami melalui jalan pintas untuk pulang ke kolej kediaman dengan melalui bangunan E-Learning. Ketika aku melalui bangunan tersebut, aku terpandang sebuah papan tanda penunjuk arah. Pada papan tanda tersebut tertera perkataan  Aras BW”. Pada mulanya aku sangkakan pihak pengurusan bangunan tersebut sengaja meletakkan nama aras tersebut BW bagi menampakkan keunikan daripada segi nama. Namun selepas aku melihat nama-nama bagi aras lain tidak pula pihak pengurusan meletakkan nama yang agak unik. Aras-aras lain diletakkan nama aras 1, aras 2  sehingga aras 6.

Catatan:
Aras BW” merupakah singkatan bagi nama aras bawah. Pihak pengurusan seharusnya harus peka terhadap penggunaan bahasa. Hal ini akan mengelirukan orang ramai. Cintailah bahasa Melayu kita. J


Aras BW



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HAK Milik Rogayah Ahmad